سمینارچگونه کیفیت زندگی خود را بالا ببریم؟
سمینارچگونه کیفیت زندگی خود را بالا ببریم؟
03-04-1396
ارتباط موثر
چگونه با دیگران رابطه بهتری داشته باشیم؟
19-05-1396

سمینار کیفیت زندگی تمدید شد

سمینار کیفیت زندگی

سمینار کیفیت زندگی

سمینار کیفیت زندگی تمدید شد

در مورد شادی و شاد زیستن تعاریف بسیاری وجود دارد. بسیاری از فیلسوفان، نویسندگان و شعرا، دانشمندان و مشاهیر بزرگ دنیا هر کدام با دیدگاه و جهان بینی خود شادی و غم و رنج را تعریف کرده اند.
روانشناسان نیز در سالهای گذشته تحقیقات فراوانی در مورد انسان و شادی و غم انجام داده اند. امروزه روانشناسی با بررسی و تحقیقات گسترده در این مورد خاص نتایج بسیار جالبی را مطرح می کند.
حافظ شیرازی می فرماید:
هر وقت خوش که دست دهد مغتنم شمار                                       کس را وقوف نیست که انجام کار چیست(حافظ)
نتایج این تحقیقات نشان می هد انسان های زیادی حتی با وجود امکانات خوب و گسترده و دستیابی به موفقیت های مهم باز هم در زندگی شاد نیستند از طرفی  بررسی افرادی که درسطح بالایی از سلامت روان و بهزیستی قرار دارند نشان می دهد که: این افراد در زندگی خود به یک معنی و مفهومی بالا تر دست پیدا کردن و توانستن از زندگی خود لذت ببرند.پاسخ به این سوال که چرا انسان امروز شاد نیست و اصولا چطور می توانیم در زندگی کیفیت ایجاد کنیم و هزاران پرسش دیگر همه و همه مواردی هستند که در روانشناسی مثبت نگر به آن اشاره می شود.
علیرضا صدییق منش، روانشناس و مدیر کلینیک نی نی سایت ضمن بیان مطالب بالا و تاریخچه ای کوتاه از سیر روانشناسی در دنیا افزود در مجموعه سمینار های کیفیت زندگی به  کیفیت رابطه فرد با فرد، فرد با سازملن، زن و شوهر و والدین با فرزندان و همه تر از همه کیفیت رابطه فردبا خودش پرداخته می شود.
در اولین سمینار کیفیت زندگی که پنجشنبه گذشته برگزار شد به معرفی کلی این سمینار و آموزش های لازم جت قدم بر داشتن در راه تجربه یک زندگی با کیفیت پرداخته شد.
این سمینار بنا به درخواست برگزار کنندگان و استقبال شرکت کنندگان در روز یکشنبه 4 تیرماه 96 تمدید خواهد شد.
(لازم به ذکر است درصورتی که روز یکشنبه به عنوان عید فطر اعلام شود این سمینار برگزار نخواهد شد و تاریخ برگزاری مجدد آن به زودی اعلام می شود)

 

علیرضا صدیق منش
علیرضا صدیق منش
خانه توانمندسازی صدیق منش ، بنیان گذار علیرضا صدیق منش ، روانشناس مثبت نگر ، توانمندسازی فردی ، رابطه عاطفی ، والدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *