سمینار سفر پرماجرای کودک 3 تا 6 سالگی
سمینار سفر پرماجرای کودک 3 تا 6 سالگی
28-03-1396
سمینارچگونه کیفیت زندگی خود را بالا ببریم؟
سمینارچگونه کیفیت زندگی خود را بالا ببریم؟
03-04-1396

سمینار مادرکافی برگزار شد

سمینار مادرکافی (3 تا6 سالگی) برگزار شد

سمینار مادرکافی (3 تا6 سالگی) برگزار شد

سمینار مادرکافی (3 تا6 سالگی) برگزار شد

مادر خوب، مادری است که خود را از فرزند جدا می داند، کنار او حضور دارد، به او یاد می دهد، از شکست خوردن او نمی ترسد، از او حمایت می کند، به او فرصت جبران می دهدو در نهایت پیروزی اش راجشن می گیرد.
این جملات اولین نکات سمینار چهارم کلینیک نی نی سایت در مرکز خرید پالادیوم بود که علیرضا صدیق منش، روانشناس و مدیر کلینیک نی نی سایت بعد از خوشامدگویی به شرکت کنندگان بیان کرد.
سمینار مادر کافی ( سفر پرماجرای کودک) در حالی آغاز شد که شرکت کنندگان سمینار اول با اشتیاق قبل از ساعت مقرر در محل حاضر شده بودند.
رشد کودک، نظریه های جدید در مورد رشد انسان، هوش، سوء استفاده از آزمونهای هوشی، پسر ها و درختر ها و تجربه مدرسه، هوش هیجانی و راه های افزایش آن، تفاوت پسر ها و دختر ها، هیجانات و مغز ما، خلاقیت و ویژگی های کودکان خلاق اولین بخش سمینار بود.
دقایقی از این سمینار بصورت زنده برای علاقمندان در اینستاگرام پخش شد که از نکات جالب توجه بود.
در بخش دوم خانم دشتی، روانشناس و مشاور کلینیک نی نی سایت در مورد تربیت جنسی کودک سخنرانی کرد و نکات ویژه ای در مورد نحوه صحیح تربیت جنسی دختران و پسران، نحوه پاسخ به سوالات جنسی کودک و سن شروع تربیت جنسی و تفاوت دختر و پسر ها در تربیت جنسی مطرح کرد.
پس از استراحتی کوتاه بخش سوم سمینار با سخنرانی علیرضا صدیق منش ادامه پیدا کرد که در آن به طلاق و تاثیرات آن در سلامت روان کودک، تفاوت دختر ها و پسر ها در مواجه با طلاق، مقایسه واکنش های کودکان در سنین مختلف در هنگام جدایی والدین و روشهای صحیح برخورد با کودک هنگام جدایی والدین اشاره شد.
در انتها جلسه پرس و پاسخ به سوالات شرکت کنندگان در مورد مسایل مختلف برگزار شد و متخصصین به سوالات شرکت کنندگان با صبر و حوصله پاسخ دادند.
صدیق منش در حاشیه این سمینار در مصاحبه با خبرنگار نی نی سایت افزود:
فقط یک مادر شاد می تواند فرزند شاد تربیت کند. شناخت خود، آموزش مواجه با درد و رنج و فشار های زندگی و یافتن معنی در زندگی کمک می کند تا ارتباط عمیق و صمیمی با خود و دیگران داشته باشیم و این نوع نگرش برای هر فردی بخصوص مادری که می خواهد فرزند سالم تربیت کند الزامی است. سمینار کیفیت زندگی که در آن به ابعاد مختلف خودشناسی و حرکت به سمت شادکامی و موفقیت خواهیم پرداخت در روز پنجشنبه 1 تیرماه 96 از ساعت 11 الی 15 برگزار خواهد شد.
منبع: نی نی سایت

 

جهت تنظیم وقت مشاوره کلیک کنید
علیرضا صدیق منش
علیرضا صدیق منش
خانه توانمندسازی صدیق منش ، بنیان گذار علیرضا صدیق منش ، روانشناس مثبت نگر ، توانمندسازی فردی ، رابطه عاطفی ، والدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *