دومین سمینار رایگان بهداشت و سلامت جنسی 27 تیرماه 97
دومین سمینار رایگان “بهداشت و سلامت جنسی” 27 تیرماه 97 برگزار می شود
23-04-1397
گزارش تصویری از سمینار روابط زوجین
14-05-1397

سمینار رایگان کلیدهای طلایی در روابط زوجین، 10 مرداد 97

سمینار رایگان کلیدهای طلایی در روابط زوجین، 10 مرداد 97

سمینار رایگان کلیدهای طلایی در روابط زوجین، 10 مرداد 97

سمینار رایگان کلیدهای طلایی در روابط زوجین، 10 مرداد 97

نی نی سایت : برقراری ارتباط جزئی از زندگی روزمره است و همه ما دائما در حال تکرار این امر هستیم، اما دلیل اینکه نمی توانیم به طور مناسب ارتباط برقرار کنیم چیست؟

شاید در آغاز زندگی مشترک همه چیز بر وفق مراد پیش رود، اما اگر شما قادر به برقراری ارتباط مؤثر نباشید، چیزی نخواهد گذشت که تعادل زندگی از بین میرود. اغلب خانم ها عادت دارند که تقصیر همه مسائل و مشکلات را به گردن همسرانشان بیندازند و اصلا اعتقادی ندارند که نقایص و عیوبی در وجود خودشان نیز هست که باید رفع شود.
چنانچه ازدواج با موفقیت همراه باشد نه فقط زوجین بلكه فرزندان خانواده نیز از سلامت روانی برخوردار می گردند و حالاتی نظیر احساس امنیت و آرامش ، دوستی و صمیمیت متقابل ، امیدواری به زندگی ، و شعف در آنان به وجود می آید. رابطه زناشویی می تواند دستمایه شادی ، و در غیر این صورت منبع بزرگ رنج و تألم باشد .
اما عوامل موفقیت و روابط صمیمانه كدامند؟
بعضی ها می گویند موفقیت ازدواج بستگی به این دارد كه تا چه اندازه به عشق متعهد باشید. جمعی دیگر موفقیت روابط صمیمانه را به بخت و اقبال نسبت می دهند و این كه بتوانید شخص مناسب خود را پیدا كنید، كسی كه با او همخوانی داشته باشید. جمعی دیگر هم به شور و اشتیاق و به وجود علایق و یا ارزش های مشترك اشاره می كنند .
بررسی ها نشان می دهد، كسانی در روابط صمیمانه خود موفق می شوند كه از مهارت های ویژه ای برخوردارند.
حتما شنیده اید که قدیمی ها می گفتند دعوا، نمک زندگی است. شاید منظور آن ها این بوده است که هیچ زندگی بدون دعوا نمی شود. اما موضوع این است که اگر این دعواها یا تعارضات در زندگی مشترک حل نشود، دیگر نه نمک زندگی بلکه سمی مهلک خواهد بود که اساس آن را به خطر خواهد انداخت. از این رو حل این تعارضات که مایه اصلی اختلاف در زندگی مشترک است، هم و غم مشاوران و کارشناسان خانواده می باشد و هرچه در این زمینه تلاش شود باز کم است.
اگر فرض کنیم هر ازدواجی کشمکش‌های خاص خود را خواهد داشت، سؤالی که مطرح می‌شود این است که حال چگونه باید با این کشمکش‌ها کنار آمد؟ اگر شیوه درستی برای رفع تعارضات پیش رو در نظر نگيريد، این مسئله به احساس تنهایی شما و همسرتان منجر خواهد شد.
کلینیک مشاوره نی نی سایت  اینبار چهارشنبه های نی نی سایتی را تحت عنوان ” کلیدهای طلایی در روابط زوجین ”  با همکاری فرهنگسرای ابن سینا برگزار می کند.

از این سمینار چه می آموزیم؟

  • نقشه عشق خود را طراحی کنید
  • نکات کلیدی در روابط بین زوجین
  • راه های حل تعارض های زناشویی
سخنرانان:
علیرضا صدیق منش؛ روانشناس و مشاور
مرضیه سلیمانی؛ کارشناس ارشد مشاوره و راهنمایی
زمان : 10 مرداد 97- ساعت 11 – 12.30
مکان: فرهنگسرای ابن سینا، شهرک قدس، خیابان ایران زمین شمالی، جنب شهر کتاب ابن سینا
علیرضا صدیق منش
علیرضا صدیق منش
خانه توانمندسازی صدیق منش ، بنیان گذار علیرضا صدیق منش ، روانشناس مثبت نگر ، توانمندسازی فردی ، رابطه عاطفی ، والدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *